Pagina's

zondag 12 mei 2013

Instagram


De meeste mensen zullen het wel kennen of hebben ; Instagram. Met de app kan je foto’s bewerken met een filter en daarna delen met Instagram gebruikers of andere social media. Je volgers kunnen je foto’s liken en voor extra veel likes kan je er hashtags (#) onderzetten.  Hartstikke leuk, vooral om foto’s van andere mensen te bekijken! Ik heb voor jullie (een paar van) mijn favoriete Instagrammers op een rijtje gezet.

                                                                  Snookinic
Iedereen kent haar wel, Nicole Polizzi (Snooki) van Jersey Shore. Ik vind haar Instagram heel leuk omdat ze lekker veel foto’s post. Vooral foto’s van haar outfits, die altijd erg gewaagd zijn haha, zijn heel leuk. Schattig om te zien zijn de foto’s van haar zoontje, Lorenzo. Maar mijn favoriete foto’s van haar zijn toch die met Jenni (Jwoww). Ik vind die twee samen echt geweldig!

Bron Snooki's Instagram

                                                          Bestfriend_Bucketlist
Dit account post foto’s van dingen voor jou en je vriend(inn)en, die kunt doen. De foto’s met bijpassende teksten zijn echt heel leuk. Ik kan wel zeggen dat ik er erg veel ideeën van heb afgehaald. Bijvoorbeeld : ‘Play hide and seek in Ikea.’  Haha

Bron Bestfriend_Bucketlist's Instagram

                                                                   Jacksgap
De Engelse tweeling Jack and Finn Harries zijn een grote hit op YouTube onder het kanaal Jacksgap. De eeneiige tweeling van bijna 20 jaar, zijn alle twee heel leuk en grappig. Ze zien er altijd goed gekleed uit en ze zijn nog is British ook! Ik zou behalve hun filmpjes ook zeker hun Instagram bekijken. Jacksgap is de Instagram van Jack.

Bron Jacksgap's Instagram


                                                                       Hstyleish
Houdt jij ook zo van One Direction als ik? Dan moet je zeker dit account gaan volgen, ze posten de mooiste foto’s van Zayn, Harry, Liam, Louis en Niall. Elke keer bij het zien van de foto’s van hstylish zwijmel ik weg, waren ze maar van mij…

Bron Hstyleish's Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten