Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Nike Air Max 1


Zoals (bijna) elke vrouw heb ik een zwak voor schoenen. Ik kan er geen genoeg van hebben, van stoere sneakers tot schattige sandaaltjes. Ik heb het allemaal. Vooral sneakers vind ik geweldig, ze kunnen je outfit een stuk stoerder maken, je kan er mooie looks mee creëren en ten slotte (één van de belangrijkste dingen) zitten ze heerlijk.

Mijn oog viel daarom op de Nike Air Max 1. Ik had ze al een tijdje op Tumblr langs zien komen, de vrolijke kleurtjes en het stoere sprak me wel aan. Toch weerhield iets me van het kopen ervan, ik denk omdat ze toch snel als ‘chappie schoenen’ gezien worden.  Maar nu, inmiddels een half jaar later heb ik ze toch gekocht. Ik zag ze voorbij komen op deze website en was meteen verkocht. Hoppa, in mijn online winkelmandje en bestellen maar! Na 4 werkdagen kwamen ze binnen, ik was zo blij als een kind toen de postbode met een pakketje aan de deur stond.

Ik vind ze super leuk. Het is een mooie turquoise kleur met wit en beige. Ik heb voor dit paar gekozen, omdat blauw mijn lievelingskleur is en je kan er veel mee combineren handy!  Ze staan erg leuk en zitten ook nog is heerlijk.



Het zijn de Nike Air Max 1 Vintage, voor €129,95 hier te koop en op dit moment in de sale voor €119,95. 


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten